fbpx

SMM – vključitev v družabna omrežja

Ambasador blagovne znamke in prijatelj

Družabna omrežja omogočajo podjetjem, da do potankosti spoznajo svoje kupce in njihove potrebe. Skozi komunikacijo, ki poteka na večih ravneh, po potrebi tudi tudi v realnem času, lahko kot podjetje spoznate, kaj si kupci v resnici mislijo o vas in kaj pričakujejo od vaše ponudbe, produktov in storitev.

Načrt

Nastop na družabnih omrežjih, se prične s podrobnim načrtom, ki upošteva vaše obstoječe in bodoče marketinške ter poslovne cilje. Vaša ključna izhodišča določimo za potencialne priložnosti in orišemo načine kako razviti, voditi, upravljati in vzdrževati platformo, ki bo sredstvo za proces doseganja zastavljenih ciljev.

  • Prisluhnemo vam
  • Naredimo vsebinski načrt
  • Izdelamo vizualni prikaz strategije
  • Določimo časovni načrt aktivnosti
 

Sledi sprožitev prisotnosti v družabnih omrežjih, s prilagojenimi uporabniškimi profili in interkativnimi vsebinami.

K sodelovanju povabite vašo skupnost

Kupci si želijo postati del vaše blagovne znamke, vendar za to vedno pričakujejo nekaj v zameno – sodelovanje.

Blagovne znamke, ki so uspele skozi družabna omrežja vzpostaviti trajno interakcijo z uporabniki, učinkovito dosegajo preobrazbo potrošnikov v skupnosti, ki so na dosegu roke.

Z edinstvenimi aplikacijami, privlačnim designom in relevantnimi vsebinami, privabljamo obiskovalce družabnih omrežij, k vam.

Nikoli ne nehamo poslušati

Tisti, ki znajo prisluhniti imajo ponavadi največ prijateljev. Zato se k njim obračamo po razumevanje, nasvet in druženje. Blagovne znamke razvijejo enaka razmerja, če se naučijo prisluhniti uporabnikom. Družabna omrežja so kot nalašč ustvarjena za to.

Poslušamo tudi mi – razvijalci, aktivno spremljamo potek kampanje in vam kot naročniku v realnem času podajamo rezultate. Naša redna poročanja razkrivajo nepristranska mnenja in uporabne podatke, ki jih lahko uporabite za izboljšanje razvoja lastnih produktov, storitev, trženja in prodaje.

Zakaj ne bi preprečili poškodb vaših zob?